Oferta

FITNESS

Fitness
rozwiń
a

JOGA (MEDICAL FITNESS)

Jogę może ćwiczyć każdy, bez ograniczeń wiekowych. Ważne jest by praktykować pod okiem wykwalifikowanych nauczycieli. Celem treningu jest uzyskanie i zachowanie wysokiej sprawności fizycznej układów i narządów organizmu, a także psychiki człowieka. Zajęcia prowadzi Pani Anna Ciecieręga. Idelne zajęcia dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z fitnessem oraz chcących popracować nad kręgosłupem.

Mgr Anna Ciecieręga: absolwentka Studium Medycznego, Instruktorka Fitness, Specjalizacja Pilates Senior, Specjalista Medical Fitness (Fitness Prozdrowotny), Instruktor Nordic Walking,Wykładowca na szkoleniach i kursach fitness.

BODY SHAPE-MODELOWANIE SYLWETKI  (MEDICAL FITNESS)

Kompleksowy trening wzmacniający. Zajęcia pomogą zgubić brzuszek, ukształtować sylwetkę, wzmocnić odpowiednie mięśnie oraz ogólnie nabrać kondycji. W ciągu kilku pierwszych spotkań instruktor przeprowadza z ćwiczącymi wywiad medyczny oraz analizę tkanki tłuszczowej, w celu właściwego doboru treningu. Zajęcia prowadzi Pani Anna Ciecieręga. Idelne zajęcia dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z fitnessem.

Na czas zajęć można pozostawić swoje dziecko w mini bawialni klubu.

 

FIT START

ZAJĘCIA PRZYGOTOWANE Z MYŚLĄ O OSOBACH DOPIERO ZACZYNAJĄCYCH SWOJĄ PRZYGODĘ Z AKTYWNOŚCIĄ FIZYCZNĄ I FITNESSEM ORAZ DLA OSÓB Z BARDZO DŁUGĄ PRZERWĄ. ZAJĘCIA MIESZANE: CARDIO&WZMACNIANIE. INTENSYWNOŚĆ ZAJĘĆ ORAZ ZAKRES ĆWICZEŃ BĘDĄ ZWIĘKSZANE STOPNIOWO W ZALEŻNOŚCI OD MOŻLIWOŚCI GRUPY.

 

FIT BODY

Trening wzmacniający z elementami cardio, nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej oraz na poprawę wydolności krążeniowo-oddechowej. Instruktor proponuje kilka wersji ćwiczeń (dla początkujących oraz zaawansowanych). Trening ma różne formy - raz przeprowadzony jest w formie Tabaty, a innym razem w formie BPU, TBC, Obwodówki lub Fit Ball.

 

AKTYWNE 9 MIESIĘCY - ZAJĘCIA DLA KOBIET W CIĄŻY

1. Cel zajęć:
- przygotowanie do kolejnych tygodni ciąży i porodu;
- dobre dotlenienie dzidziusia w okresie ciąży i porodu;
- korygowanie postawy ciała kobiety ciężarnej;
- zapobieganie uciążliwościom (bóle odcinka lędźwiowego, opuchlizna kończyn dolnych, itd);
- zapobieganie stresom, obawom, nauka relaksacji i sposobu właściwego oddychania;
- utrzymanie lepszej przemiany materii.
2. Kto może uczęszczać na zajęcia i od którego tygodnia ciąży:
- jeśli byłaś cały czas aktywna przed ciążą, regularnie ćwiczyłaś do momentu zajścia w ciążę-możesz od razu zapisać się na zajęcia;
- jeśli nie byłaś aktywna do tej pory-możesz zapisać się dopiero po skończonym 16 tygodniu ciąży;
- każda uczestniczka musi posiadać pisemną zgodę lekarza prowadzącego!!!!
3. Opis zajęć:
- zajęcia mają na celu przygotować twoje ciało do ogromnego wysiłku jakim jest niewątpliwie poród, a potem połóg, dlatego też główna część zajęć będzie skupiać się na wzmocnieniu i uelastycznieniu przede wszystkim rąk, nóg i pośladków. Dużą uwagę będziemy skupiać również na pracy mięśni dna miednicy;
- nie zabraknie ćwiczeń oddechowych oraz relaksacyjnych;
- ćwiczenia będą dobierane odpowiednio do aktualnego tygodnia ciąży;
- nie martw się, na tych zajęciach nie będziesz ociekać potem, to z resztą nie czas na to.... nasze zajęcia będą mieć umiarkowaną intensywność, dostosowaną do twojego samopoczucia
4. Kto prowadzi te zajęcia:
Magdalena Złotek-Biela-Instruktorka Fitness, która ukończyła odpowiednie szkolenie „Aktywna przez 9 miesięcy”. Magda sama ma za sobą już 3 porody. Wie jak ważne jest odpowiednie przygotowanie fizyczne do porodu, a w jego ostatnich fazach odpowiednie oddychanie oraz umiejętność wyciszenia się oraz współpracy z osobami trzecimi.


TRIO MATA & STRETCH

Trening wzmacniający na macie zakończony 15-minutowym stretchingiem. Stretching to ćwiczenia poświęcone rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych. Dzięki regularnemu rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne i jest przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Stretching pomaga likwidować przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Zajęcia o średniej intensywności dla wszystkich, mające na celu spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawę wydolności organizmu.

 

INTERWAŁ

Trening polegający na wprowadzaniu zmiennego tempa, powodujący szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Doskonale buduje kondycje i wytrzymałość. 20 minut tego treningu spala podobną ilość kalorii, co aeroby trwające 60 minut. Jeśli nie istnieją przeciwskazania zdrowotne, jest dla każdego. Bardzo duża intensywność. Trening z wykorzystaniem różnych przyrządów (hantle, stepy, piłki gimnastyczne).

 

TRIO (BRZUCH, POŚLADKI, UDA)

Bardzo intensywny trening wzmacniająco - aerobowy z wykorzystaniem różnych przyrządów, mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawę wydolności organizmu. Przeznaczony dla osób początkujących oraz średnio zaawansowanych.

 

TRENING OBWODOWY

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycję fizyczną. To kompleksowy trening zapewniający jędrne i smukłe ciało, a także poprawiający koordynację ruchową oraz wspomagający odchudzanie.Program zajęć to kompleksowy zestaw ćwiczeń indywidualnych jak również w formie obwodowej,  bez lub z użyciem przyborów (ciężarki, stepy, gumy). Zajęcia są dedykowane wszystkim, zarówno osobom początkującym jak i tym na poziomie zaawansowanym. Na zajęciach nie ma układu choreograficznego.

 

BODY CORRECT

Zajęcie o mniejszej intensywności, przeznaczone dla osób z problemami z prawidłową postawą, z kręgosłupem, które siedzą przez większą część dnia. Zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek oraz innych przyborów.

TBC (TOTAL BODY CONDITIONING)

Trening ogólnorozwojowy z użyciem przyrządów (piłki, ciężarki, taśmy gumowe, itp.) Idealny dla początkujących fanów fitnessu, w każdym wieku. Pomaga zrzucić zbędne kilogramy,     kształtuje sylwetkę, poprawia kondycję oraz wydolność organizmu. Zajęcia zakończone stretchingiem.

STOP CELLULIT

Ćwiczenia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej gromadzącej się u kobiet w obszarach ud i pośladków. Celem treningu jest modelowanie tych partii ciała poprzez regularne ćwiczenia o zmiennej intensywności, z wykorzystaniem dostępnych sprzętów. Trening dedykowany również dla początkujących.

 

TURBO SPALANIE ORAZ TURBO POBUDKA

Intensywny trening interwałowy, w którym czas przeznaczony na wysiłek wynosi 1 min i przeplatany jest krótkimi przerwami wypoczynkowymi, dając maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu. Zasada jest prosta, ćwiczymy przez 1 min i przez 10 sekund odpoczywamy. Wykonujemy kilkanaście takich ćwiczenia w dwóch seriach. W ciągu 1 min pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie, jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia, które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Jest przeznaczony dla zaawansowanych, średnio zaawansowanych jak i początkujących.

 

POWER BODY

Trening, który z pewnością da Power do działania. Jest przeznaczony dla zaawansowanych, średnio zaawansowanych jak i początkujących (instruktor czuwa nad poprawnością wykonywanych ćwiczeń i w razie potrzeby pokazuje ćwiczenia alternatywne). Składa się z 4 części: rozgrzewka; mobility; trening właściwy oparty o siłę, sprawność, stabilizację i wytrzymałość; oraz – rozciąganie (wyciszenie). Takie połącznie z pewnością przyczyni się do poprawy samopoczucia, poprawy gibkości, zwiększenia siły i wydolności oraz zmiany sylwetki.

ZUMBA

Innowacyjne połączenie aerobiku i tańca w rytmie latino. To same korzyści dla Ciebie: zumba poprawia nastrój, świetnie wpływa na sylwetkę i kondycje, pozwala rozładować stres oraz zawiera elementy tańców latynoamerykańskich ( salsa, merengue, reggaeton, samba, rumba, itd.) To połączenie pożytecznego z przyjemnym: świetnej zabawy z treningiem wytrzymałościowym. Zumba przeznaczona jest dla wszystkich (od 13 roku życia), bez ograniczeń kondycyjnych lub umiejętnościowych. W naszym studio zajęcia poprowadzi licencjonowany instruktor Zumba Polska Inez Bucka. Trening typu cardio.Przyjdź i sprawdź dlaczego cały świat oszalał na punkcie zumby.

 

MENTAL

To połączenie elementów Pilatesu, Jogi, Animal Flow oraz Stretchingu. Zajęcia o średniej intensywności, świetne dla osób, które chcą poprawnić elastyczność ciała. Zajęcia przy muzyce relaksacyjnej.

 

PILATES (patrz MENTAL)

To specjalny zestaw odpowiednio dobranych ćwiczeń, przeznaczonych dla osób w każdym wieku, na różnym poziomie sprawności ruchowej. Jest treningiem doskonale rzeźbiącym mięśnie i wysmuklającym sylwetkę. W przeciwieństwie do innych form ćwiczeń, Pilates można wykonywać codziennie bez nadwyrężania mięśni i stawów. Efekty są widoczne już po kilku tygodniach, jednak należy ćwiczyć systematycznie i pod okiem wykwalifikowanego instruktora. Istotą pilatesu jest technika poprawnego oddychania oraz koncentracja. Trening zakończony zestawem ćwiczeń relaksacyjnych.

 

PILOGA (obecnie nie ma tych zajęć w grafiku)

Piloga to kombinacja jogi i pilatesu (patrz opis PILATES). Wyrabia siłę, formę i redukuje zawartość tkanki tłuszczowej, pozwala również oderwać się od codzienności dzięki mentalnym elementom typowej jogi. Trening dla osób początkujących oraz średniozaawansowanych.


MIKSER

Wyjątkowy trening - zawierający elementy treningu cardio, wzmacniającego oraz ogólnorozwojowego. Przeznaczony dla osób, które lubią intensywne formy zajęć. Główną zaletą treningu jest fakt, że nigdy nie wiesz na jakie zestawy ćwiczeń trafisz, przez co ani przez chwile trening nie jest  monotonny. Jeden z bardziej intensywnych treningów w naszej ofercie.

 

TABATA

Tabata to interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Świetnie "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Wysoka intensywność, jednak każdy ćwiczy w swoim tempie.

 

 

STEP BASIC (obecnie nie ma tych zajęć w grafiku)

Trening prowadzony na platformach, stymulujący pracę mięśni nóg, pozwalający zgubić nadmiar tkanki tłuszczowej, głównie z pośladków oraz ud. Proste kroki połączone w krótką choreografię skutecznie podnoszą intensywność, a tym samym pozytywnie wpływają na poprawę wydolności tlenowej. Przeznaczony dla osób początkujących, bądź średnio zaawansowanych, nie posiadających problemów ze stawami kolanowymi.

 

CARDIO

To efektywny trening na wzmocnienie wydolności serca i wytrzymałości organizmu. Wspomaga również spalanie tkanki tłuszczowej.

 

 

TRENING INDYWIDUALNY Z INSTRUKTOREM

Treningi odbywają się w systemie „jeden na jeden” (klient - instruktor) lub w małych grupach – maksymalnie 3 osoby. Oferta przeznaczona jest dla osób, które oczekują szczególnego dostosowania poziomu trudności i intensywności zajęć do swoich potrzeb. Istotą zajęć jest realizacja wcześniej określonych celów treningowych (redukcja tkanki tłuszczowej, modelowanie sylwetki, podniesienie wydolności, siła, wytrzymałość, rozciągnięcie, zniwelowanie problemów z kręgosłupem, itp.). Przy zajęciach grupowych, osoby ćwiczące powinny mieć podobne założenia treningowe. Możliwość ustalenia dogodnego terminu zajęć oraz wybór instruktora.


Instruktor Cena
Anna Ciecieręga
oprócz standardowego treningu
JOGA oraz REHABILITACJA
1 osoba 130 zł
2 osoby 140 zł
3 osoby 160 zł

DANCE

Taniec
rozwiń
a

Zajęcia taneczne z Andrzejem Starowiczem (AndyStar) dla dzieci i młodzieży:

AndyStar czyli Andrzej Starowicz jest wszechstronnie utalentowanym tancerzem, doświadczonym w pracy z dziećmi i młodzieżą. Jest założycielem oraz instruktorem krakowskiej szkoły JDC, której wychowankowie odnoszą liczne sukcesy w środowisku tanecznym. Brał udział w I edycji popularnego show „You Can Dance- Po Prostu Tańcz”. To pod jego okiem kształcili się również finaliści kolejnych edycji tego programu, a mianowicie Aleksander Paliński (3miejsce YDC/ 5 edycja), Łukasz Zięba (2 miejsce YDC/ 4 edycja) oraz Dominik Olechowski (1 miejsce YDC/ 6 edycja). W naszym studio Andrzej poprowadzi regularnie następujące zajęcia dla dzieci i młodzieży:

„Roztańczone dzieciaki” dla dzieci w wieku od 8 do 12 lat

Zajęcia podzielone na 2 grupy, to zajęcia, w czasie których dzieci poznają podstawy najważniejszych styli tanecznych (m.in. Hip-Hop, House, Funky, Jazz), poprawią swoją kondycję, nauczą się pracy w grupie, a wszystko to w formie świetnej zabawy.

Hip-Hop 12+

Zajęcia dla dzieci powyżej 12 roku życia oraz młodzieży.

 

Hip-Hop to taniec ulicy, wywodzący się z "czarnych dzielnic" Nowego Yorku, łączący młodzieńczy luz z perfekcyjnie wyćwiczonymi, skomplikowanymi i skocznymi krokami.
Łączy klasyczne techniki hip-hopowe takie jak locking, popping, funk, house. Największą popularność zdobył dzięki teledyskom i koncertom wykonawców z kręgu muzyki hip-hop, soul, R N B, pop.


W celu uzyskania więcej informacji o instruktorze, zapraszamy na stronę: http://www.jdcdance.pl/ oraz http://www.jdcagency.com

 

Zbieranie grup cały czas trwa!!!!!!!

 

Taniec współczesny

Taniec oparty na idei baletu. W szczególności kładzie nacisk na pokazanie emocji tancerza, który tańcząc stara się opowiedzieć odbiorcy pewną historię poprzez ruchy charakterystyczne dla rodzaju tej opowieści. Instruktor: Inez Romanowska.

 

 

Lekcje indywidualne tańca z wykwalifikowanym instruktorem tańca towarzyskiego:

To oferta dla osób, które pragną w szybki i przyjemny sposób polepszyć swoje umiejętności taneczne, a nie posiadają zbyt wiele wolnego czasu. Na zajęcia zapraszamy pary oraz singli. Możesz sam wybrać styl taneczny, którego chcesz się nauczyć, a jeśli nie masz pomysłu to nasz instruktor pomoże ci w dokonaniu wyboru. Serdecznie zapraszamy!!!

 

Promocyjne ceny dla większej ilości par i przy wykupieniu pakietu 4 lekcji.

 

ZUMBA KIDS 4-6 lat

ZUMBA KIDS to zajęcia kipiące energią. Wypełnione są ćwiczeniami choreograficznymi przeznaczonymi specjalnie dla dzieci. Inspirują dzieci do wyrażania siebie poprzez ruch, poprawiając jednocześnie ich ogólny stan zdrowia i samopoczucie. Uczestnicy zajęć nauczą się elementów hip-hop’u, reggaetonu, cumbii i wielu innych energetyzujących styli tanecznych. Będzie czas na naukę, gry i zabawy. A wszystko to pod kątem rozwoju dzieci. Zajęcia prowadzi licencjonowana instruktorka ZUMBA KIDS INEZ ROMANOWSKA.

KLASY BALETOWE - SZKOŁA BALETOWA

Klasy baletowe – szkoła baletowa
rozwiń
a

 

Intenso Studio Aktywnego Ruchu przy współpracy z Krakowską Akademią Tańca L’Art de la Danse ogłasza nabór do klas baletowych dla dziewczynek oraz chłopców od 5 o 12 roku życia.

 

 

W roku szkolnym 2021/2022 będziemy prowadzić nasze Klasy Baletowe w Kalwarii Zebrzydowskiej jako Filia Krakowskiej Szkoły L'Art de la Danse już DZIEWIĄTY rok z rzędu. Nowości programowe: taniec charakterystyczny, a w grupie starszej obowiązkowy taniec ludowy.

 

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA /DLA NOWYCH OSÓB PIERWSZY MIESIĄC PRÓBNY z możliwością rezygnacji.

 

Dwie kategorie wiekowe:

  • Klasa dziecięca-przygotowawcza - GRUPA NAJMŁODSZA : 5-7 lat umuzykalnienie, rytmika, balet klasyczny dla malucha  (START 6 WRZEŚNIA 2021)
  • Klasa dziecięca - GRUPA ŚREDNIA - od 8 lat - umuzykalnienie, rytmika, balet klasyczny (GRUPA KONTYNUUJĄCA NAUKĘ / START 6 WRZEŚNIA 2021)

Zajęcia 2 razy w tygodniu:

  • GRUPA NAJMŁODSZA 5-7: poniedziałki i czwartki od 15.55-16.55 (DO TEJ GRUPY MOGĄ DOŁĄCZYĆ NOWE DZIECI POCZĄTKUJĄCE)
  • GRUPA ŚREDNIA: poniedziałki i czwartki od 17.00 do 18.00  (DO TEJ GRUPY MOGĄ DOŁĄCZYĆ TAKŻE STARSZE DZIECI JUŻ Z UMIEJĘTNOŚCIAMI BALETOWYMI)

Najlepsza kadra pedagogiczna:

Pedagodzy krakowskiej Akademii L’Art de la Danse, legitymują się długoletnim doświadczeniem scenicznym i dorobkiem artystycznym oraz przygotowaniem pedagogicznym. Misją pedagogów jest rozwijanie zainteresowań i pasji tanecznych wśród najmłodszych oraz przygotowanie najzdolniejszych z nich do wykonywania zawodu artysty baletu.

 

Profesjonalny program nauczania:

  • przygotowany w oparciu o program szkół baletowych w Polsce, Francji, Rosji.

  • Wszechstronny, obejmujący różnorodne techniki tańca

  • Zapewnia przygotowanie niezbędne do uzyskania państwowego dyplomu artysty baletu (dodatkowy zawód)

 

Ciepła, kameralna atmosfera:

  • pełna opieka nad uczniami w czasie trwania zajęć

  • lekcje otwarte dla rodziców

 

Pierwsze doświadczenia sceniczne:

  • semestr letni kończy się występem uczniów na krakowskiej scenie teatralnej

  • udział w spektaklach repertuaru krakowskich teatrów

  • możliwość przynależności do profesjonalnych zespołów

 

Start semestru: początek semestru 6 września 2021


Więcej informacji o krakowskiej szkole na stronie: www. balet-krakow.pl

 

Koszt:

  • klasa najmłodsza 190 złotych/miesiąc

  • klasa średnia: 200 złotych/miesiąc

 

Możliwość opłacania czesnego: semestralnie bądź miesięcznie. Przy opłacie semestralnej 7% zniżki, dla rodzeństw zniżka 5%

NOWOŚĆ

OD WRZEŚNIA 2021 WPROWADZAMY KARNETOWE ZAJĘCIA "BALET DLA MALUCHA" DLA DZIECI W WIEKU OD 3,5 DO 4 LAT. SĄ TO ZAJĘCIA TANECZNE, WPROWADZAJĄCE DZIECI W ŚWIAT MUZYKI, TAŃCA I BALETU W SPOSÓB DOSTOSOWANY DO ICH MOŻLIWOŚCI WIEKOWYCH. WSPANIAŁA ZABAWA ROZWIJAJĄCA KREATYWNOŚĆ, ARTYSTYCZNĄ WRAŻLIWOŚĆ, KOORDYNACJĘ RUCHOWĄ, POCZUCIE RYTMU I SŁUCH MUZYCZNY. ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ RAZ W TYGODNIU, W CZWARTKI OD 15.00-15.45, CENA = KARNET NA 4 WEJŚCIA (WAŻNE 30 DNI) W CENIE 90 ZŁ.